Vakevaluaties

Als studievereniging is onderwijs een belangrijk aspect. S.V. LIFE waarborgt de kwaliteit van het onderwijs door onder andere evaluaties te organiseren. Zo zijn er op de helft van, en na iedere periode mondelinge evaluatiebijeenkomsten van de college responsgroepen voor ieder cohort. De college responsgroepen zijn groepen van ongeveer zes tot acht vrijwillige studenten van een jaarlaag, die vaak aansluitend op een college of in de lunch vergaderen onder leiding van de Commissaris Onderwijs Bachelor. Mocht je geïnteresseerd zijn in het evalueren van het onderwijs, dan kan je altijd meer informatie over de college responsgroepen aanvragen bij de Commissaris Onderwijs Bachelor, of de pagina over de opleidingscommissie bezoeken.