Opleidingscommissie

De opleidingscommissie (OC) probeert de kwaliteit van de opleiding Life Science & Technology te waarborgen en te verbeteren. Dit doet zij door de opleiding advies te geven over het curriculum, de vakken en de docenten. Op sommige onderdelen van het curriculum heeft de OC dan ook instemmingsrecht.

De commissie bestaat uit een evenredig aantal studentleden als docentleden. Zij discussiëren over hoe het onderwijs verbeterd kan worden en geven gevraagd of ongevraagd advies over onderwijs gerelateerde zaken aan het opleidingsteam. Naast de docent- en studentleden zitten er vaak ook vier andere informanten in de commissie dit zijn de opleidingsdirecteur, de studieadviseur, de studiecoördinator en de Commissaris Onderwijs van S.V. LIFE. S.V. LIFE is dus nauw betrokken bij de opleidingscommissie, alhoewel dit geen onderdeel van S.V. LIFE is.

Opleidingscommissie - Bachelor

In de opleidingscommissie van de bachelor Life Science & Technology zitten twee studentleden van elk jaar van de bachelor.

Voor vragen of opmerkingen met betrekking tot het curriculum van de bachelor Life Science & Technology, neem contact op onze Commissaris Onderwijs Bachelor of de opleidingscommissie zelf