Boekverkoop

Elk academisch jaar helpt S.V. LIFE haar leden met het kopen van de juiste boeken voor hun studie. Op deze pagina kunnen LIFE-leden informatie vinden over het aanschaffen van studieboeken met korting. Let op, korting op Nederlandstalige boeken is alleen geldig voor aanvang van het studiejaar.

Voor eventuele vragen over het aanschaffen van studieboeken, kan je altijd contact opnemen met onze Commissaris Onderwijs Bachelor.

Boekverkoop Eerstejaarsstudenten

Ben jij een aankomend eerstejaars LST-student en wil jij studieboeken met korting aanschaffen? Ga dan naar de website van WO4U via de knop hieronder en vergeet niet aan te geven dat je lid gaat worden om de korting te ontvangen!

Geef op de website van WO4U bij universiteit of Universiteit Leiden of Technische Universiteit Delft aan. Bij vereniging kies je voor S.V. LIFE

Boekverkoop oudersjaars- en minorstudenten

Ben jij een aankomend tweedejaars- of minorstudent LST en wil jij studieboeken met korting aanschaffen? Ga dan naar de website van WO4U via de knop hieronder.