Borrellezing van The Green Village

Lieve LIFE en Hooke leden,

Dinsdag 19 april organiseren LIFE en Hooke samen een borrellezing van The Green Village in de Green Week! Een duurzame toekomst vraagt om innovatieve ideeën en nieuwe bruikbare methoden en technieken. Op The Green Village onderzoeken, experimenteren, valideren en demonstreren kennis- en onderwijsinstellingen, ondernemingen, overheden én burgers hun duurzame innovaties. The Green Village is een regelluw “openlucht-laboratorium” op TU Delft Campus met een focus op de gebouwde omgeving waar getest kan worden op wijk-, straat- en gebouwniveau. Met toegang tot het innovatie-ecosysteem van de TU Delft ligt de wetenschap letterlijk om de hoek. Er wordt gewoond, gewerkt en geleerd. Een van de bedrijven gevestigd op dit terrein is Close The Loop. Hun missie is alledaagse objecten in levende organismen veranderen. Zo zijn ze bijvoorbeeld de eerste met een levende grafkist!

Het evenement start om 17.15 en zal eindigen om 19.30. Voor deze avond is het mogelijk pizza te bestellen. Schrijf je dus nu in en geef ons je pizzakeuze door!

Hooke leden kunnen zich inschrijven via de volgende link: https://svlife.nl/nl/formulieren/borrel-lecture-the-green-village